Serwis prasowy

/ Firma / Serwis prasowy / Dzieci są zwierciadłem rodziców? Kolejny spot viralowy sieci supermarketów Piotr i Paweł z okazji Dnia Dziecka.

Dodano: 2017-06-02

Dzieci są zwierciadłem rodziców? Kolejny spot viralowy sieci supermarketów Piotr i Paweł z okazji Dnia Dziecka.

„Niedaleko pada jabłko od jabłoni” to życiowa prawda. Jednak w natłoku bieżących spraw i codziennym zabieganiu to właśnie rodzice zdają się o tym zapominać. Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka, podobnie jak rok temu, postanowiliśmy przeprowadzić badanie społecznych zachowań rodziców i ich dzieci, wykorzystując pretekst, jakim są domowe zakupy w supermarkecie Piotr i Paweł.

Jak najdobitniej wskazać rodzicom kwestie wychowawcze, które zdarza im się przeoczyć? Pozwolić dzieciom stać się rodzicami, a rodzicom obserwować z ukrycia zaistniałe w ten sposób sytuacje. Wyniki przeprowadzonego badania czasem bawią, czasem rozczulają, ale przede wszystkim zaskakują i uzmysławiają, jak wnikliwymi, nawet podświadomie, obserwatorami są dzieci. Spot udowadnia, że najlepszym prezentem na Dzień Dziecka jest… dobry przykład na co dzień!

 

 Video,  znajduje się  pod adresem: https://www.facebook.com/piotripawelstronaoficjalna/videos/1357944510907420/

 

Piotr i Paweł osiągnął w roku 2016 obrót na poziomie 2.233 mld, nowy rok rozpoczął nowymi projektami: usługą samodzielnego skanowania zakupów w 8 placówkach oraz wdrożonym programem lojalnościowym „Po2jamy Rabaty” we wszystkich sklepach. Sieć Piotr i Paweł posiada obecnie 146 sklepów w całej Polsce, w każdym województwie. W planach są kolejne otwarcia w 2017 roku.