Nowe zdjęcie

Kierownik Sklepu

/ Kariera / Wywiady / Kierownik Sklepu

Nowe zdjęcie

Marek, Kierownik Sklepu

apostrophe

W sklepach sieci „Piotr i Paweł” pracuję od 10 lat. Pracę rozpocząłem na stanowisku magazyniera w sklepie w poznańskiej galerii „Plaza”. Po około pół roku dostałem propozycję pracy jako operator systemu komputerowego, a w 2008 roku rozpocząłem pracę w spółce „Piotr i Paweł PLUS” jako kierownik zmiany w nowo otwartym sklepie w „Galerii Malta”.


Jak rozpoczęła się Pana przygoda z „Piotrem i Pawłem”?
W sklepach sieci „Piotr i Paweł” pracuję od 10 lat. Pracę rozpocząłem na stanowisku magazyniera w sklepie w poznańskiej galerii „Plaza”. Po około pół roku dostałem propozycję pracy jako operator systemu komputerowego, a w 2008 roku rozpocząłem pracę w spółce „Piotr i Paweł PLUS” jako kierownik zmiany w nowo otwartym sklepie w „Galerii Malta”. Od 2014 roku pracuję w sklepie przy ul. Marcelińskiej w Poznaniu jako kierownik sklepu. Wcześniej doświadczenie w sprzedaży oraz w pracy z klientem zdobywałem pracując na stacji paliw znanej polskiej marki.

 

Czym zajmuje się Pan w Firmie?
Najważniejsze w pracy kierownika sklepu jest szeroko rozumiane dobro klienta. Jednym z najistotniejszych elementów do jego zapewnienia jest odpowiednio zmotywowany i zaangażowany zespół pracowników. Praca ta wymaga również dbałości o aspekty techniczne, takie jak: naprawy, przeglądy czy remonty.

 

Jakie kompetencje i umiejętności niezbędne są do wykonywania pracy na Pana stanowisku?
Pamiętam, że rozpoczynając pracę w „Piotrze i Pawle” spotkałem się z informacją w materiałach szkoleniowych, że by dobrze wykonywać pracę w firmie, niekoniecznie musisz ukończyć wiele uniwersytetów i kursów, ponieważ najważniejsze jest zaangażowanie i chęć nauczenia się nowych rzeczy. Z perspektywy czasu mogę potwierdzić, że tak jest. Ukończenie studiów wyższych to dodatkowy atut, ale wiele niezbędnych umiejętności zdobywamy także w trakcie pracy, zwłaszcza jeśli mamy możliwość stopniowego  poszerzania wiedzy.

 

Co jako Pracownik wnosi Pan do Firmy?
Muszę przyznać, że rozpoczynając pracę w sieci bardzo duże i dobre wrażenie zrobiło na mnie profesjonalne podejście do nowozatrudnionych osób. Firma zorganizowała szkolenie z zakresu obsługi klienta oraz jej wartości i misji. Dzięki temu poczułem, że tutaj szanuje się nie tylko Klientów czy kontrahentów, ale co było dla mnie wówczas i nadal jest najważniejsze - pracowników. W pracy na co dzień staram się właśnie ten szacunek przekazać dalej, naszym pracownikom i klientom.

 

Co „Piotr i Paweł” jako pracodawca może Panu cennego zaoferować?
Dzięki pracy w sieci „Piotr i Paweł” jesteśmy częścią wyjątkowego projektu, w którym możemy uczestniczyć. „Piotr i Paweł” to uznana marka, która na to uznanie długo pracuje i zasłużenie je zdobywa. Wyróżnieniem i przyjemnością jest pracować w sklepie wyjątkowym, a nie w „jakimś sklepie”. Mimo świadomości wielu zmian na rynku, rosnących zagrożeń i coraz większej konkurencji, mam nadzieję, że uda się nam podtrzymać tę wyjątkowość.

 

Co najbardziej lubi Pani/Pan w swojej pracy?
Najbardziej lubię widzieć uśmiech klientów i pracowników „Piotra i Pawła”, który najczęściej wywołany jest naszymi drobnymi, ale ważnymi decyzjami czy uczynkami.