Serwis prasowy

/ Firma / Serwis prasowy / "Piotr i Paweł po drodze" na 3 stacjach BP.

Dodano: 2017-08-17

"Piotr i Paweł po drodze" na 3 stacjach BP.

"Piotr i Paweł po drodze" na 3 stacjach BP.

 

Pod szyldem “Piotr i Paweł po drodze” powstał nowy format sklepów typu convenience. Z wygodnych zakupów spożywczych przy okazji wizyty na stacji benzynowej można skorzystać już na 3 stacjach BP. Oferta skierowana jest nie tylko do kierowców ale również innych osób ceniących wygodę.

Nowy format, stworzony w ramach współpracy koncernu paliwowego BP w Polsce z jedną z największych w Polsce sieci supermarketów "Piotr i Paweł" jest propozycją kompleksowej oferty dla osób będących w drodze.

Pierwsza pilotowa placówka nowej sieci rozpoczęła działalność na stacji Reduta w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 144 C 28 lipca, dwie kolejne zostały uruchomione 11 sierpnia w Krakowie, przy ul.Lipskiej 2 oraz w Poznaniu, przy ul.Serbskiej 24. Całodobowe sklepy “Piotr i Paweł po drodze” działają na powierzchni 140 - 150 mkw. Oferta Piotr i Paweł liczy blisko 400 indeksów, poszerzona w stosunku do standardowej oferty stacji paliwowej o wiele produktów typu on the go, takich jak: napoje, przekąski, dania gotowe, ale także wędliny, nabiał i innego rodzaju produkty kupowane podczas codziennych zakupów. Wśród oferty Piotra i Pawła Klienci znajdują przede wszystkim szeroki wybór artykułów wysokiej jakości marki własnej “Piotr i Paweł” ( prawie 75% asortymentu). Tym, co wyróżnia jednak nowy projekt, jest fakt, że BP nie udostępnia jedynie powierzchni handlowej “Piotrowi i Pawłowi”, lecz wspólnie z polską marką pracowało nad całością konceptu sklepów.

Nowy format sklepów będzie działał tylko przy wybranych stacjach BP. To, w jakim tempie sieć będzie się rozwijać, zależy od tego, jak wypadną testy. Jeśli koncept się obroni, realne jest uruchomienie nawet 150 takich placówek w ciągu najbliższych dwóch lat.

 

Piotr i Paweł to polska Sieć supermarketów, licząca obecnie 146 supermarketów w całej Polsce, w każdym województwie. Sieć osiągnęła w roku 2016 obrót na poziomie 2.233 mld, obsługując ponad 5 mln Klientów miesięcznie. Piotr i Paweł jest znaczącym polskim pracodawcą, zatrudniając w Centrali, sklepach i magazynach logistycznych ponad 5 000 osób. Od 14 lat sieć prowadzi sklep internetowy, który obsługuje dziś Konsumentów z całą Polska

W roku 2017 polska Sieć planuje dalszy rozwój organiczny, pozwalający przekroczyć liczbę 150 supermarketów oraz kontynuowanie prac nad rozwojem technologicznym ( m.in. projekt Skanuj i Kupuj) oraz modernizacją najstarszych sklepów, na podstawie wypracowanych w minionym roku rozwiązań.